När man varken vet ut eller in.

Hejsan.
La nyss märke till att statestiken gått upp som bara den. Finte! Fortsätt så. 

Tog kvart i tolv bussen till skolan imorse, tror ni inte att det var en sånhär jobbig människa som ska prata med busschauffören i 10 minuter innan han går på bussen framför mig? Jo. Så där stod jag och väntade. Men tack för att han äntligen gick på till slut. Tack! Samma sak på nästa buss. Bra flyt, + att jag satt bredvid en alkolist. Mys-lukt! 

Började dagen med äckelgröt och skinksmörgås i Lugnet. Sen juldansen (lökdansen) Fy fan så varmt och lökigt det var. Alla andades och svettades så det luktade inte speciellt bra heller. Efter en timmes shejkande så var allt slut och jag och Felicia tog vårt pick och pack och gick till Moster som fyller år grattis!

Efter det åkte vi ner på stan och fixade typ de sista julklapparna. Så skönt att ha det överstökat äntligen!!!!! Och nu är jag äntligen hemkommen och allt går som det ska. Topp. Men nu ska jag försöka fixa kläder tills imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0