Q/A

Postat av:
Det verkar som du har blogglust, så svara på en fråga? :)
Kan du beskriva dom snyggaste tjejerna och killarna i 9&8 i gränbyskolan?
Skriv lite om vad du tycker om dom :)
Svar: På killsidan i 8an känner jag ingen kille alls. Och jag tycker inte heller att det finns någon som är överdrivet snygg. Inte för att någon ska ta illa upp. Men det finns fler gulliga killar men ingen speciellt snygg så.
I 9an är det min pojkvän, Erik Axelsson. Han är inte bara snygg utan han har även världens underbaraste personlighet. Finns inget som slår den! Han är utan tvekan det som får mig på humör hela tiden och den som får mig att le. Han är bra fin han.
I 8an på tjejsidan är det Julia Andersson, hon är så extremt söt och gullig så man vill bara äta upp na. Och hennes humor får man inte gå miste om.
En annan i 8an är Parthena Elefteriadou. Hon är hur fin som helst och även hur snäll som helst. En tjej jag lärt känna på senare tid!
Sen Aya Torok! Tjejen som har precis min typ av humor. Underbart utseende och grymt vackert hår. I 9an är det måååånga fina. Finns ingen finare än någon annan enligt mig så det blir liksom ingenting jag skriver ut. Eller enligt mig är Wendela Mattsson en riktig puma. Ända tjejen i universom som förstår mig. Cred till henne och hennes vackra personlighet.
Skönt med frågor man kan svara på när man verkligen inte har någonting att göra. Fortsätt med det! Och ja, det har hänr något med mitt typsnitt. Ingen aning om vad.
Postat av:
Det verkar som du har blogglust, så svara på en fråga? :)
Kan du beskriva dom snyggaste tjejerna och killarna i 9&8 i gränbyskolan?
Skriv lite om vad du tycker om dom :)

Svar: På killsidan i 8an känner jag ingen kille alls. Och jag tycker inte heller att det finns någon som är överdrivet snygg. Inte för att någon ska ta illa upp. Men det finns fler gulliga killar men ingen speciellt snygg så.
I 9an är det min pojkvän, Erik Axelsson. Han är inte bara snygg utan han har även världens underbaraste personlighet. Finns inget som slår den! Han är utan tvekan det som får mig på humör hela tiden och den som får mig att le. Han är bra fin han.
I 8an på tjejsidan är det Julia Andersson, hon är så extremt söt och gullig så man vill bara äta upp na. Och hennes humor får man inte gå miste om.
En annan i 8an är Parthena Elefteriadou. Hon är hur fin som helst och även hur snäll som helst. En tjej jag lärt känna på senare tid!
Sen Aya Torok! Tjejen som har precis min typ av humor. Underbart utseende och grymt vackert hår. I 9an är det måååånga fina. Finns ingen finare än någon annan enligt mig så det blir liksom ingenting jag skriver ut. Eller enligt mig är Wendela Mattsson en riktig puma. Ända tjejen i universom som förstår mig. Cred till henne och hennes vackra personlighet.

Skönt med frågor man kan svara på när man verkligen inte har någonting att göra. Fortsätt med det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur långt har du gått med din pojkvän ? ;)

2011-12-23 @ 22:10:47
Postat av: Ayaaaaa :)

Hihi tack så mycket gummilittan! <3

Humorn ligger på topp alltså!!

2011-12-25 @ 00:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0