Snabb Uppdatering.

Hej! Dålig uppdatering jag vet.

Vet att flera av er vill ha resten av svaren på frågestunden, det kommer ni få nu på lördag! Har inteh aft tid nu iveckan så. Men på lördag! Även fast jag har massa fotboll så ska jag försöka fixa svaren. Har även svarat fel på en fråga!

När jag ändå håller på kan jag ju säga att skolan har varit rätt lugn, massa lucia-rep och annat skoj. Imorgon drar jag förmodligen hem till Erik och blir kvar. Sen på fredag, då vet jag inte vad jag ska göra..kanske kan svara på frågestunden då? Får se.

Idag hade jag uppsats skrivande på Tyskan. Hur svårt som helst och jag hade bara 50 minuter på mig! Tror ni att jag hann på den stunden? Nej det gjorde jag verkligen inte. Det var så mycket som skulle vara med också. Sen lucia-rep och sedan massa lektioner. Efter skolan gick jag med Erik och Oskar till diös. Där hämtade mamma mig sen och vi drog iväg och handlade.

Imorgon är det uppsats på svenskan!!!!!!! Ska fan försöka mig på ett MVG. Bra, tack, hej!

URSÄKTA FELSTAVNINGAR MEN HALVA TEXTEN ÄR TÄCKT AV NÅN UPPGRADERA SAK, SÅ CHANSAR PÅ ATT DET BLIR RÄTT!


Kommentarer
Postat av: ..

BÄSTA;D svara på alla frågor hoppa inte övernån!!;* bästa bloggen i uppsala !!

2011-12-08 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0