Svar!

Anonym om Svaren på frågestunden, DEL 2:
Vem hade du sex med ? Blev dina föräldrar sura när dom fick reda på det, och hur har du berättat de? Har själv haft det och har ingen aning om hur jag ska berätta, btw äre många som vet km att du haft det?
Svar vore tacksamt :)
Bra blogg!

-Ja med min pojkvän dårå. Min pappa brydde sig inte speciellt mycket och min mamma ville liksom bara att jag skulle ta ansvar så det vart inte värsta grejen. Dom förstod typ så det var inget jag behövde tala om. Nja jag vet inte, men det flesta lär ju förstå hehe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Njöt du verkligen? Och va ni helt, helt nakna? Heheh ;))

2011-12-11 @ 17:07:38
Postat av: Anonym

men är du dum som har kommenterat?! man njuter inte första gången man har sex

2011-12-11 @ 19:03:12
Postat av: j

Hur gammal var du när du hade det första gången? Du behöver inte svara, jag förstår att det är personligt men skulle uppskattas,, är själv typ rädd om att ha det... så hur kändes det och sånt? Du är den yngsta person jag vet som har haft det... så känns bättre ifall nån runt min ålder berättar hur det är. TACK ! <3 vet att det är personligt, men en än gång skulle verkligen uppsakattas !

2011-12-18 @ 20:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0