You shoot me down, but i get up!

Tjena hejsan.
Ingen uppdatering igår jag vet. Var som vanligt i skolan, började med matte där vi kollade på film. Sen en 2 och en halv timmes lång håla då jag och Wendy tog vårt och drog till staden för att utföra några ärenden. Sagt och gjort, gick på 1 timme si sådär. Sen en lunch i LUGNET innan vidare vandring till diös för fotboll.

Ingen action alls på fotbollen, kollade mest på alla som gjorde.. ingenting. Mest snack och sånt. Sen bjöd Lina Felicia och Wendela upp till match. Så vi köttade på där till Zaine sa att man fick dra. Åter till skolan. Möttes av min fina pojkvän på väg tillbaks också.

Sen tyska lektion, film än en gång och kammade hem en vinst på en tävling också. Sen so! Ända jobbiga lektionen fast ändå inte såååå jobbig. Efter skolan drog jag och Erik ned på stan, mamma och moster vill träffa mig så vi snackade innan jag och Erik vandrade vidare till bussen.

Åkte hem till honom och mös. Kollade film, köpte godis, kollade tv och allt såndär. Somnade väldigt tidigt och vaknade även väldigt tidigt. Kollade film och sen åkte Eriks familj iväg. Jag satt kvar där i min ensamhet tills pappa kom. Sen åkte jag hem. Fina dagar med världens bästa!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0