i feel like the DJ is my bodyguard!

tjaaaa !

ligger i min nybäddade säng..eller inte ! men iallafall ...vaknade tidigt idag av min syster kom in i rummet och påminde mig om att vi hade träning, så jag kastade mej upp ur sängen och klädde på mej lite kläder ! sen åt jag och sen åkte vi.

träningen va bra najs. även fast det inte var så många där så va träningen intensiv! snacka om att jobba asset av sej. körde lite skott och sen spelade vi i ca en halvtimme! jag fick vara med tom och jocke, vi åt upp det andra laget. fast dom kom tillbaks i sista..! efter träningen möttes jag av en goood lunch och en väldigt lång varm dusch innan jag städa till rummet.

väntar på även en till god måltid innan mor min kommer och hämtar mej och felicia för att dra vidare till henne. eftersom att lilla jag har prao i "mammaområdet" så kan det vara bra att jag är där så jag slipper ta massa bussar och skit hemifrån pappa ! så det känns fint. men nu ska jag ha tråkiiigt ! pusshej.
Kelly Rowland – Commander


seriös tjej

Kommentarer
Postat av: Becka

Hej :D

2011-02-08 @ 12:30:12
URL: http://beckq.blogg.se/
Postat av: Becka

Hej :D §

Jag är lite sugen på att köpa en sony a29 och du har ju en och jag undrar om den är bra och enkel? :)

Saknar dig! :( <3

2011-02-08 @ 12:32:38
URL: http://beckq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0