snark

skiiituppdatering yes i knooow. men nu är det så att min fina vänner har tvingat mej att uppdatera så okej då!

första praktik dagen på praoplats numero 2! det är skitkul . får diska servera skära grönsaker smaka på alla kakor dom bakaaar hihih iget jag förväntade mej riktigt. men sen så kommer lina runt 2 snåret och säger att hon icke får praoa på landings ! vad är det för stil vaaa ? nerrå.. hon ska praoa på landings fast på ett annat ställe. men där sitter lina snäll som hon är och väntar på mej i cirkus en och en halv timme! mycket tack till henne. sen mötte vi upp sellin och tog bussen till träningen.

jag skulle egentligen tränat med a-laget men den träningen vart inställd pga kyla! så jag tränade med mitt egna lag istället. mycket bra träning för min del! nu ska jag bara skriva upp det i min träningsdagboook! snart är det ju camp 2 också! taggad t ill 1000 om jag ens kommer med! :) pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0