virus?!

förlåt för verryyyy dålig uppdatering.
första prao-veckan avklarad. även fast jag inte gick hela dagen igår och inte gick alls idag! men det har vart kul. vi har typ vart ute för det mesta sen vart inne lite grann och gjort lite saker och har även haft hasaloppet ! så det har vart kul och jag fick nyss reda på att vi fått presentkort på bio för 200 kronor ! underbara praaaao :) så nu har jag massa biobiljetter typ 5 stycken och nu ett presentkort. JAG MÅSTE GP PÅ BIO!

men jag är iallafall sjuk. ont i hela kroppen det svider i mina ögon och kliar och sen har jag lite feber! och jag vill verkligen verkligen verklige bli bättre tills imorgon ! men jag börjar känna mej lite bättre iallfall. nu ska jag kolla på tv lite grann och sen kommer mamma! pusshej!

Kommentarer
Postat av: virre

linn vem ?

2011-02-11 @ 17:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0