you can count on me like 1,2,3 and i'll be there.

heeeejsan!

sista praktik dagen idag! gick bra. va inte lika fult ös som vanligt så det va ganska lugnt ! men jag gjorde väl det vanliga..diskade,skar grönsaker,serverade lite! och eftersom att det var sista dagen fick jag ta valfri bakelse + en dryck. så det blev deras awesome morotskaka och en varm choklad med grädde! sen fick jag sluta tidigare också. och min moster kom dit och tog en kaffe sen så kollade på lite rea i affären bredvid.

jag och moster gick vidare ner på stan och skulle fixa en sak ? jag vet inte riktigt vad det var! sen gick jag vidare ellerj a oster också, så mötte jag upp nikki. vi tog en fika på landings och pratade om allt möjligt! sen gick vi och kollade lite överallt innan vi rullade in på o'learys! där amanda och felicia hade sin praktik. mycket fint ställe, där vi fick gratis läsk och grejer. fast jag blev tvungen och kissa 4 (!) gånger innan jag gick ! careface på den va ? sen åkte jag och felicia hem ! min syster min underbara syster ♥

juste ny header också som beckiiiis gjorde *KLICK* mycket nöjd. fortsätt fråga frågor på frågestunden också! kanske inte svarar imorgon eftersom att jag ska på cup med a-laget! men söndag i guess. men nu ska jag ta vara på det som är kvar av fredagskvällen så hörs vi! pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0