591 inlägget i bloggen.

hola guapas! hmm edvin har lärt mej nya ord som tyvärr satt sig på men hjäääärna..

vaknade faktiskt halv 11 idag! stolt stoltare stolast för att jag gick upp så jävla tidigt men somnade så jävla sent. kollade på worl trade center hela natten typ! men back to bussnies..vi gick upp åt och sen åkte vi till studan för att åka skridskor! gick toppen :)  förutom en sak som va så rolig så jag grääääät ! sen skulle jag felicia och pappa köpa något! såklart parkerar pappa på andra sidan stan så vi får gå igenom hela stan med skridskokläder! J I P P I E ! men vi klarade oss.

juste..min röst är helt förstörd också ! låter som en kråka..fast jag har inte ont i halsen utan är bara hes ! så hoppas det blir bättre tills dm-finalen på söndag! för det ska alltid vara så jobbigt att jag är förkyld eller ngt innan nogot viktigt ! thumbs doooooown.  snart är det skola också -.-   hejdå!


bild sen igår när vi släppte upp en sån där sak i luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0