ett steg i taget!

tja igen!

spenderade dagen med sara igår som sagt! vi hade skitkul! när vi kom så åt vi..sen gick vi till lidl och köpte chips och läsk. satt oss direkt och kollade på lite tv! jag och sara lekte "modeller" hahah. sen gjorde vi en dans och jag och felicia städade saras skitstökiga klädskåp! om ni vill kolla bilder finns dom på facebook och lite på min och sellins andra blogg!  jag satt och spelade fifa typ halv 4 inatt (!) 

vaknade runt halv 2 i eftermiddags. fixade oss åt och drog till stan! sara kunde inte hänga med :/ men vi gick runt och jag hittade en blus och lite ansiktssaker på kicks! inget på rean dock! men jag är nöjd. sen har jag gått vidare till camp 1 också! för er som inte vet vad det är så är det upplandslaget sak i fotboll ! så happyface på det! ska dra nu. byebye :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0