fanna cupen!

nemen heeej...det va ju ett bra tag sen ju! 

har ju hunnit med en hel del ...eller ja fanna bk f96cup! med dom gula stolheterna citat från linnea! det gick väl hyfsat enligt mej och alla andra. vi hade ju turen och fick möta dom som kom tvåa i gothia redan i kvartsfinalen. men tillbaks till dag 1! 

vi åkte runt halv 10 på morgonen..samlades och drog vidare. jag och sellin åkte i samma bil! jag tyckte det va synd att hon skulle behöva sitta helt mobbad och ensam i en bil. omtänktsamt av mej va ? satt i bilen i en timme och dunkade musik lite smått. sen kom vi fram! vi packade oss in i ett najs rum jag och sellin såklart bredvid varandra. sen käkade vi lite ! sen match mot laget med väldigt äckligt bordskick må jag säga.. enskede alltså ! vinst med 1-0 sen tillbaka och tagga till nästa match mot fanna ! vinst med 3-0! sen vare en rätt så lång paus mellan matcherna så mellan dom första matcherna badade jag och mamma! alla andra i laget bara dissade mej !  sista matchen spelades mot bollstanäs..vad ska man säga! dom va grymt grymt grymt grymt och ja grymt bra! så där fick ni ju typ resultatet. alltså förlust med ganska så mycket ! kom tillbaks till rummet runt 00:00! somnade runt 1.

vaknade kvart över 8 och åt frukost. sovmorgon faktiskt! sen spelade vi mot vilka vare nu igeeen? juste bp! tvåan i gothia (97)! torsk med 1-0 men brudar, vi var på deras nivå! så det är vi nöjda med. sen kvartsfinal mot tvåan i gothia (96) torsk med 2-0 och därmed ute ur cupen. packade och drog hem! men det var en lyckad helg iallafall. orkar inte lägga upp massa bilder så ni får 1! hihi. fler kommer upp på face.   byebye!


egoiiiiiist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0