kameraaaa

tjenaaaare ! vaknade fett sent idag..kvart i 2 (!)
gick upp och åt..sen duschade jag ! ganska osmart eftersom att jag gick ut och åkte skridskor med julia efter typ 20 minuter! så vi åkte ett tag..sen spelade vi spel och åt och sen kom pappa. har ganska precis kommit hem till honom och jag håller på med min nya kamera ! den är skitbra och jag är JÄVLIGT nöjd med den. har inget minneskort till den ännu..men jag lånar ett av pappa så jag kan fortfarande ta bilder. 

pappa har laddat den och instalerat  massa saker + att han böt ut min hårdisk och dator mot felicias eftersom att min förra typ låter som FAAAAN. så tack för det kära far!  loveu. 

senare ikväll kanske vi ska släppa upp sån där ljuslyckta upp i luften ! jag kommer fota det! grejt. nej nu ska jag fotaaaa ! pusshej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså seriööööst kvinna, denna bild är hemsk måste du skylta med den hela tiden :PP välj nån annan naiz

2011-01-03 @ 19:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0