Du är bäst nu, men du var bättre förr!

Hej!

Sitter nybadad och gör ingenting för tillfället! Kom nyligen hem från en joggingtur i det svinvarma vädret. Satt fint det och foten blir bara bättre :] Förutom att den är svullen fortfarande så funkar allt bra..inga känningar än så länge! Eller känningarna kommer dock efter att jag sprungit men det sket man väl i!!!

Vaknade tjugo minuter i ett idag (!) åt frukost med Felle och Julle. Sen kommer mamma in med beskedet om att vi ska åka till Thuns! Ba på med kläderna och hoppa in i bilen och rulla mot Faringe asså. Vandrade runt där i några timmar. Hittade ingenting! Eller pippitröjan jag ville köpa fast inte kvar i min storlek :[ Men jag fick iallafall med mej lite saker. Ett par trosor,puder och lite godis! Sen köpte även mamma till mej lite strumpor och cykelbyxor som jag sha ha under shortsen när jag lirar fotboll!

Ikväll som andra alla kvällar händer inget speciellt om inget dyker upp. Vad som helst kan ju hända! Men imorgon ska jag se till att hitta på något iallafall!!! Pusshej.


Love you bästie! ♥

Kommentarer
Postat av: sellin

Love U 2 bestis festis!

2011-07-29 @ 20:55:58
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0