Fashion story

Hallå i stugan! Vaknade runt halv tio imorse. Tidigt och bra! Eller så kanske det inte va. Ligger i alla fall och spelar fashion stroy på mobilen.. det går inte riktigt så bra som jag vill! För det första har jag typ inga pengar kvar! :( Och för det andra så har jag jätte mycket kunder men typ inga kläder att sälja..men jag har kommit på en lösning.. så smart är jag! Så nu kommer jag inte gå i konkurs. Fan va onööödigt inlägg. Vem skriver ett helt inlägg om ett spel om inte Filippa?

Idag kommer inget speciellt hända antar jag. Just nu är jag ensam hemma och har sjukt tråkigt! Men men .. dagen är lång så vi får se vad som händer. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0