Gothia 2011 är över.

WÄÄÄ :( Hemma nu från en otroligt grym vecka nere i Götet! Massa awsome upplevelser som jag inte tänker ta upp i detalj! Gick ganska bra också. Bättre än förra året iallafall! Mer om matcher och annat kan ni läsa om HÄR! Skadade mej dock under match två och kunde inte medverka mer på hela turneringen! Så jävla surt :'( Är typ ganska ledsen över det! Hoppas som fan att det blir Gothia nästa år också. Bilder kommer säkert dyka upp lite då och då! Pusshej.

Lite grejer vi gjorde! Vi hade det underbart i våra stugor, kolla VM hoppade upp och dunkade skallen i taket och spillde juice över oss och annat skoj. Vi dunkade musik mest hela tiden, några brudar tröståt kladdkaka med läsk (pga min fot som inte tillät liseberg) medans resterande levde på Liseberg. Men även vi kunde härja där när min fot blev bättre! Vi gled runt på Heden kollade matcher osv. Vi kolla finaler och hade ett hejdundrande kramkalas när alla skulle åka. När alla utom Jag Felicia Marris och Malin (Marris syster) åkt så bokade deras (Marris och Malins) pappa in deras och vårat lilla umgänge på O'learys för Helsingborg-MFF! Sen drog vi till Liseberg för en massa åkturer innan vi skulle hem. Då jag även vann en stor fet marabou! Stort cred till GUSK F96! Ni är bäst. Marija&Olivia.. ni förgyllde veckan extra mycket ♥ Pusshej.


Jaa.. vi är så bereddä på den där bilden! Killen i rött va stolt över att få synas med de gula <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0