GUSK F96 ♥

Tjeeena mitt mellan bena heheh ! Sitter och har inte så speciellt mycket för mej :)

Allt löste sej med mamma idag. Hon kom och hämtade mej.. sen åkte vi hem och vände igen kan man säga! Mamma skulle på möte inför gothia :) Shit vad taggad jag blir av att bara se och läsa det ordet. Men iallfall.. jag tog med mej lite lakan som vi [Jag,Molly och Linnea] skulle göra skylltar av. Vilket vi gjorde. I skylltfixet ingick även en paus med glass och bär! Mycket välbehövligt! Nu har vi iallafall 1 awesome och 1 mindre awesome skyllt till gothia. Fast jag och Sellin ska göra en till skyllt, fast då en SUPER-MONGO-MEGA-AWESOME skyllt hehe. Men nu ska jag sluta skriva för idag ! Återkommer nog imorgon ! Puss.



Kommentarer
Postat av: sellinoo

era skyltar är awesome!

2011-07-09 @ 11:47:30
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0