I'm sexy and I know it - LMFAO

Men hallå där mongos! Jag sitter här och är så himla taggad. Rent allmänt liksom :) Men det är ju bara för att det är gothia och cirkus 8 dagar! OWERF IWAER¨QW QW jr ei293e +32w på det liksom. Jag och min gulliga lilla Sellin snackade rätt mycket om det på skype igår :)

Jag håller på och planera med mamma hur vi ska göra idag.. men vi har inte kommit fram till något vettigt en! Eller det har vi ju.. frågan om den planen kan genomföras AGENT007 hehhe :) Snart så har vi kommit fram till något bra beslut! Och våra träningsoveraller som vi vann kommer idag. Dock inte byxorna .. men tröjorna och det är ju alltid något! :D Sen har jag beställt nytt skal till telefonen eftersom att min liverpool skal va helt BLÄBLÄBLÄ. Eller det tog en halvtimme att ta av det från mobilen.. så jag har införskaffat ett silikonskal! Mycket bra pryl. Nu ska jag dra! :* Ciaoooo.

Kommentarer
Postat av: julia[foto&vardag]

haha, vi kommer ha det b ä s t på gothia och silikon HAHAHA ! hihihi

2011-07-08 @ 20:43:29
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/
Postat av: barbielinda

fin blogg!

2011-07-08 @ 20:57:55
URL: http://barbiie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0