Jag kan inte prata med dig när du tittar bort. Snälla ge mig två sekunder innan du ger upp.

Hejdär! Vaknade hell of a sent i idag. Typ halv ett (!) Skönt att få sova. Fixade mej och drog ner på stan med mamma och Felle. Vi träffade upp Julle och Julles mamma. Vi kollade runt ett tag..och det fanns seriöst ingenting! Letade som fan efter en pippitröja och ett spetslinne..tror ni det fanns? N E J. Sen satt vi oss på Panini och åt innan vi drog oss hemmåt. Jag fick iallafall med mej en ansiktsmask hem från Lush.

Vi har börjat planera våran kräftfest också! (Jag Felle och Julle) Kommer bli awesome! Men nu ska jag äta fillidutter och ikväll ? Bara chilla. Pusshei.


79:- ! Asvärt. Räcker till 6-7 användningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0