Jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.

Hallå där! Sitter här heeelt nyduschad fräsch efter cirka 45 minuters joggning/rehabträning! Måste ju få veta hur foten sammarbetar efter skadan. Men allt funkade bara fint, ända gången jag får lite känningar är när jag springer allt vad jag har! Men snart är det säkert borta :]

Vaknade rätt tidigt av att mamma ville att vi skulle gå upp och åka till Fjällis och bada. Men jag orkade verkligen inte. Men som hon tjatade..i en hel timme och kanske lite mer ändå. Men jag fick iallafall som jag ville! Jag stannade hemma medans mamma och Felle åkte och badade i ganska så många timmar. Själv slösade ju jag upp alla dessa timmar framför tv:n! Men sen kände jag ändå att vafan.. jag måste ju göra någonting. Så jag tog mej en springtur. Har man tur som jag får man ju massa ragg på vägen hihi! Nej nu ska jag ut och steeeeka i solen! Puss.


BU FÖR MOBILBILDER.

Kommentarer
Postat av: Emily

Fin blogg Filippa. Ta gärna en titt in på min!

Kramis :)

2011-07-28 @ 01:08:17
URL: http://eandernell.blogg.se/
Postat av: Sellin

Haha du får väl alltid ragg babe ?:*

2011-07-28 @ 16:58:10
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0