Jump'in the line.

Shit pommes vad dålig uppdaterning! Men om dagarna som ni missat så ska jag fatta mej kortelikort :) Har varit med Sellin och fixat massa saker till Gothia (som är om 2 dagar !!!) Sen fixade vi presenter till människor som fyllt / fyller år.  Igår hade vi träning och då skulle vi ner på stan först. Gick runt där med en grymt stor skyllt och snacka inte om att vi blev utkollade haha! Men om ni vill veta mer så kan ni läsa om det häääär ! Btw, träningen gick bara fint och det va kul att få komma igång lite igen hehe :D

Idag vaknade jag runt kvart i 12 men det kändes som om att klockan var typ 6, så trött var jag! Men det eftersom att jag somnade runt halv 3 i natt. Och det darför att jag längtar så förbannat mycket till Gothia. Drog till Mormor och pratade lite med henne. Senare idag ska jag och några andra fina vänner hem till SnyggMolly och fira henne eftersom att hon fyllt år. Kommer bli awesome! Så det lär inte bli mer uppdatering idag iallafall. Pusshej!

Bilderna jag skulle ladda upp funkar tydligen inte att ladda upp..Men kolla Sellins blogg (länk längre upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0