Snälla ge mej två sekunder innan du ger upp.

Hola Guapaaas! Har precis tagit en rätt så lång dusch. Skönt!

Dagen har väl mest gått åt till att sitta här och vid tvn! Kommer bli fet som en ko. Jag känner att jag börjar bli sjuk också.. lite såhär innan Gothia.. Eller nej far åt pipsvängen med att jag är sjuk. Jag är så frisk man bara kan vara..:D Men min underbara vän Julia Sellin har gjort en otroligt awesome header. Typ lika awesome som hon själv fast nej.. hon är mucho mer awesome! I love u girl <3

Lakk hejdå.

Kommentarer
Postat av: sellin

Love you tooo! <3

Vi kommer ha det bäst på Gothia och på onsdag saknar dig supermegajättemongomeränmanegentligenkangöra mycket! Puuussss <3

2011-07-11 @ 19:40:30
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0