Sverige till semi!

Hur kan alla alltid har något att blogga om ? Jag har aldrig något att blogga om.. Elle jo lite grann då. FINT att Sverige tog sej vidare till semi-final i vm efter ett stabilt resultat mot Australien! Så många misslyckade kvarts-finaler men nu går vi äntligen vinnande ur den striden! Dagens mål må ju ändå gå till Perry i Australien. Så sjukt snyggt! Känner mej lite som en eftersnackare i vm-studion haha. Shelins mål kan man ju inte klaga på heller.

Efter att den matchen var slut så drog jag ut och solade i cirka en halv timme! Men jag orkade inte mer sen! Jag verkligen hatar min fula fotbollsbränna. Skämms :( Måste verkligen få bort den på någon sätt. Hoppas det blir bra väder i veckan så jag kan sola bort den en aning hehe! Nej nu har jag inget mer att förmedla. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: juliasellin[foto&vardag]

schelin är näääästan sellin hihihihihi

2011-07-10 @ 18:03:58
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0