Think we kiss but I forgot.

Men hejsan! Sitter och typ halvsover..vaknade nyss! Inte såhär att jag har sovit tills nu utan jag var bara allmänt trött. Idag har jag varit med Jull-pull typ heeela dagen. Vi åkte in till IKEA imorse. Gick runt där och va med i någon tävling där man kunde vinna glass. Men när vi väl kom och skulle lämna in tävlingslapparna så funkade såklart inte glassmaskinen. Så vi drog! Till Stadium dårå. Vi kollade runt ett tag innan vi drog oss hem.

Julia gick hem för kanske en halvtimme sen.. hon orkade inte vara kvar när jag sov! Men hon kommer säkert hit snart igen. Men nu ska jag inte slösa mer av min värdefulla *host* tid till detta. Pusshej :*




Trötta tjejer på väg hem från Halmstad ohja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0