Våra brister gör oss till människor.

Ursäkta min uppdatering. Har inte mycket att skriva om på dagarna eftersom att det inte händer så mycket! Men igår var jag hemma heeeela dagen..senare på kvällen åkte jag Felli och Julli ner till Vargspåret och lira lite fotboll! Gick inte så bra med min högerfot de inte.. men jag klarar mej fint!

Idag så drog vi till Fjällnora Beach runt 11! Vi hyrde trampbåt och blev uppraggade av några icke svenska pojkar. Lite komiskt sådär. Vi åt lira fotboll och åt glass osv. Felicia fuckade upp min fot igen (that bitch) Fast jag älskar henne ändå. Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket. Käkat chirre med dirre och kollat på television. Skulle egentligen träffat Ellinor idag, men hon kunde inte :[

I veckan lär jag åka hem till pappa någon gång, sen på onsdag tror jag att jag ska till Stockholm och repa inför bröllopet och stannar väl event. kvar där tills på torsdag och hittar på något kul! Såååådär ja. Allt för mig. Peace out brothers.


J
ag har kind of a tråkigt.

Kommentarer
Postat av: hej

Vad gjorde Felicia med din fot?

2011-08-01 @ 15:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0