Gott nytt midsommar eller hur var det ?

Hejsansvejsan!

Sitter här med två lite äldre damer som pratar om massa andra damer. Nice talk det! Julia drog för inte så länge sen för att äta med sin family. Ska också dra till grannarna snart och äta massa gott! Sen har vi varit vid midsommarfirandet på vargspåret. Inge vidare drag där inte! Bara små söta barn som sprang runt.. inga bekanta at all! Inga som dansade runt midsommarstången eller någonting.. Vad har hänt med den gamla hederliga midsommaren här på landet ? Spelade iallafall lite fotboll satteee ja...

Har så lite att förmedla nu för tiden! Menmen.. det duger för min statestik har stigit rejääält under denna vecka! Så bara det är folk som besökar min blogg så är jag glad! Jag vet att jag verkligen köttar med nedräkningen till gothia .. men det är så värt att veta! Och det är roligt att se att det bara är ynka 22 dagar kvar :D (!)

Tack och hej leverpastej :*


Åhh hoppas att dessa nussiga kaniner ingår i stugorna när vi kommer dit den 17 juli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0