sju sorger och åtta bedrövelser.

hejsan svejsan!

riktigt skön skoldag idag. eftersom att det börjar närma sej lov så är det knappt något arbete alls. vi lämnade in böcker och duktiga som vi är (emma och jag) så hjälpte vi lena att plasta in lite böcker också :) sen hade vi svenska sak..samma visa där också! på fotbollen var det fritt så det gick bara fint!

efter fotbollen tog jag bussen ner på stan och kollade som fan efter något att ha på mej på skolavslutningen! slutade med att jag hittade ett lite längre linne.. blus linne typ klänning.. fast ska ha shorts under! skitgulligt :) nu har jag inget mer att förmedla.

alla nior är väl typ på bal nu skulle jag tro! hur fina som helst har man sett jöööö !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0