Who That Girl ?

SOMMARLOV NU FÖR FAAAAN! Fast jag ska ju tillbaks till skolan på måndag.. u know är det sommarskola så är det.

Men i fredags var det avslutning. Rätt najs! sen så va det fett me kärlek på kvällen. Helt värdelöst! Bara 98or och jag hade nackspärr... värre blev det på kvällen. Men ingen som behöver tas upp :) Sen igår hade jag match.. gick skitdåligt.. blev 5-1 till dom andra. Så det är väl inte speciellt bra! :( 

Men nu är det iallafall söndag.. vaknade klockan 12! Fast jag vaknade klockan 7 imorse också av sveriges största åskknall och shit vad jag röck till där jag låg. Men jag somnade om. Har städat lite också.. kanske ska till mamma ikväll. Får se hur det blir med det. Men nu ska jag hämta något att dricka för jag är sjukt törstig hihihi. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du oxå gå i sommarskola? Isåfall hur länge? :)

2011-06-14 @ 13:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0