det bor en kärleksvind i mitt hjärta

igår hände det fan mycket grejer! asså inte typ paaarrrtttyy utan hemma !

vaknade runt jaa 9..sen somnade jag om och vaknade halv 11! drog till staden och inhandlade som ni kan se ett inlägg under ett par coverse. sen åkte vi hem och åt innan vi begav oss till g-sunda ! vi drog till skaris och tog en promenix! och fikade lite. skööönt väder! sen åkte vi och köpte candy :)

senare på kvällningen åt vi hemgjord pizza! sen skypade jag heeela kvällen med klockrent folk ! sen somnade jag runt typ 23:00!

vaknade 9 imorse utan att somna om, åt frukost och började städa. och nu är städningen klar. eller det var den för ett bra tag sen ! men jag har iallfall packat tills imorgon då vi ska till mor.

sammanfattat har helgen varit lugn! pusshej
Taio Cruz – Higher


hahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0