Empire State Of Mind

tja.

tänkte köra lite uppdatering med tanke på att jag inte kommer ha tillgång till någon dator i veckan och jag ska plugga och sen i helgen är det camp 2. funderar på om någon kan fixa till min blogg också ? det får förbli en tidsfråga innan det händer :)

idag vaknade jag av att min underbara pappa tar fram min kamera och fotar mej och min syster när vi sover! inte alls onormalt! men går upp och äter en rätt så god frukost och börjar med att städa. sen har dagen bara rullat ! sitter och lyssnar på musik nu och har precis käkat nom nom mat! har packat iprincip allt som behöver packas till mor min. men varsågod i allafall för ett sista inlägg på ett tag tror jag ? kanske får låna min systers dator om jag frågar snällt (a) pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0