och nu...över till något helt annat!

jag tänkte mej ett veckoschema eftersom att bara rada upp allt blir så tråkigt och komplicerat. detta gör jag med musik strömandes in i mina öron.

måndag: ja vad hände då ? typ glömt. eller vi började med en uppsats på svenskan ! började ganksa bra men sen blev den jätteoseriös för min del ! ååååh :(  sen körde vi på med matte och engelska och hela fadderullan.

tisdag:tyskaprov första lektionen! det var lättare än förväntat så det var bara bra! sen var det no ? håltimme för min del. sen svenska ? fortsatte med uppsattsen som också blev klar, 560 ord exakt! sen fick jag också veta att jag fick g på min matte! hör jag svenska folkets jubel  ?

onsdag: veckans och kanske årets jobbigaste dag(ar)! 7 lektioner var av att vi har lunch halv 1! men det var ändå en mycket skön dag för att vara jobbig om jag kan uttrycka mej så. vi hade nämligen håla andra timmen! så jag amanda felicia och några pojkar tog en promme till willys ! sen rullade dagen på.

torsdag (idag): håla första timmen, så ovärt att bara gå upp på morgonen och sen så är det inte ens lektion. men jag spenderade den timmen i datasalen med mycket bra sällskap! sen fotboll zZZzzZZZzzzZ, sen matte!

det va det jag hade och komma med idag. pussheeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0