watching the world in your eyes

tjenaaare

sitter och funderar på vad jag ska ha för design ? jag är ju helt sämst på att göra design så jag får väl be någon vänlig människa att fixa en fin design.

har haft massa träningar och plugg och domarkurs så har inte kunnat blogga. men nu är det väl hög tid för ett litet inlägg! skolan idag var mycket bra eftersom att vi slutade 2 och vi hade bara 3 lektioner. jobbade på som fan i matten som värsta mongot vilket resulterade! sen åkte jag och hela slanten ner till stationen och satt och dega i stationshuset innan vi pallra oss upp till bussen.

pluggade faktiskt INTE på bussen hem idag . eftersom att jag inte orkade! somnade på bussen! sen när jag kom hem så somnade jag mitt i pluggandet. men jag lyckades iallafall plugga någon timme men kan inte allt än men det mesta iallafall! men nu orkar jag inte skriva ! pusshej.

klicka här! & tipsa juryn



Kommentarer
Postat av: emmy roman '

grymt sööt !

saknar dig tjejen.. <3

2011-04-02 @ 14:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0