dancing in the moonlight

åh vad jobbig dator jag haaaar. så himla seg! kan den bara sammarbeta för en gång skull ?

som sagt har jag inte bloggat på ca 4 dagar på grund av massa skola och träningar osv. + att min dator är så seg! det tar typ en halvtimme för internet att vilja starta så det är knappt någon ide med att sätta igång datorn. nästa gång får du smaka på vägg.

skola hela veckan såklart. vet inte när jag bloggade senast men jag har väl hunnit med en hel del! vädret är mycket bra också. eller inte nu kanske! men det har varit i veckan så det är väl grejt! hahahahah.. det va så varmt en dag så jag höll på att avlida. men sötbianco hade med sej en extra-outfit i väskan! shorts och lite kortare linne! gissa om inte jag slet åt mej kläderna och böt om i nåt unket hörn ? hur skönt som helst. för jag skulle sitta och kolla på sirius-kalmar hela kvällen och hur skönt är det att sitta i jeans och en tjock kofta då ? inte alls skönt! påtal och det så förlorade sirius och åkte ur svenska cupen! vi har spelat match mot vaksala vilket resulterade 1-1! :( har match på söndag på mot danmark också! får se till att få in lite mål så vi kommer upp i serien ! :)

åh vad skönt att bara skriva av sej allt. nu i helgen ska jag uppdatera som bara den! få se om det blir mysväder så kanske det kommer in nå nya bilden eller nååååt. men nu ska jag fortsätta slita ut låten on the floor som jag blivit riktigt svag för på senaste tiden! den kommer vara årets gothia-låt kan jag nog tänka mej! på tal om gothia också så har jag blivit utsedd till lagets countdown! så vill ni ha exakt tid så fråga bara mej! just nu är det iallafall 64 dagar 5 timmar och 42 minuter. snart är det skolavslutning också! herregud ja.

nu har jag skrivit alldeles för mycket så ni behöver väl knappas höra om min värdelösa skoldag ? don't think so. pussheeej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0