fyra bugg och en coca cola , spela freestyle med fräck musik

men hej! det var ju inte igår precis ?

har inte orkat uppdatera i helgen! men jag har väl sammanfattat haft en najs helg.. först var jag med sellin och pj! sen på bästaväns konfirmation och sen har jag spelat en match med gff :)

idag var det skola tråkigt nog! men allt flöt på rätt snabbt. idrotten behöver vi inte prata om hahah! brännboll... och ja ni kanske fattar hur det gick för mitt lag ! inte speciellt bra. sen på svenskan skulle vi bara skriva uppsatas grej! på matten kollade vi på film. sen på engelskan fick vi tillbaka proven och jag fick 1 poäng från MVG på ena och g på andra. sen hade vi so som gick lååångsamt som bara den!

efter skolan drog jag till stationen med lite folk ! vissa gick till tåget och andra till bussen. men jag och lucas satt i det fina vädret och pratade om typ allt och inget!

nu har mina grannar kommit och frågat om jag vill leka med dom. och självklart ska jag ut och leka nu! man ska passa på när vädret är så pass bra + att man blir brun av att vara ute och röra sej! pusshej! :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för kamera ? :)

2011-05-10 @ 18:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0