i wanna dance with sombody, i wanna feel the heat with sombody.

hejhej!

vaknade för en timme sen ungefär. eller jag vaknade rätt tidigt och fortsatte att läse boken jag började på igår. drömmar som krossas ! sjukt bra bok. handlar om fotboll hihi. jag blir iallafall skittrött av att läsa så jag somnade om och vaknade för en timme sen. så vad tror ni inte att jag gör ? jo jag fortsätter läsa och snart är boken utläst. snacka om att fästa sej vid en bok snabbt.

annars ligger jag och lyssnar på min gothia-spellista på spotify! helt ok alltså! den lär ju spelas en hel del på gothia. fan vad jag längtar alltså! kommer bli svårslaget i år! bara 63 dagar kvar nu också! den ända nackdelen med gothia är bilresan dit. vi har sveriges minsta bil och ingen ac till på köpet så jag kommer typ avlida! men det är värt allt faktiskt :)

skriver mer senare ! pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0