i'm in love with a fairytale.

dagen efter tredjeplatsen. har väl smält förlusten lite! för trots allt var det ju som om att sverige vunnit eftersom att låten som vann skrevs av svenskar och korograferades (stavning) av svenskar. men idag fyller min syster åååår! GRATTIS AMANDIIIII ♥ ska egentligen fira henne senare. men jag har match så det blir lite knivig situation! :( menmen.. får försöka klämma in nåt! finns inget mer att skriva!

kaaaaanske skriver mer sen! kommer inte bli så mycket uppdatering i veckan eftersom att jag åker till mamma och hon har ingen dator hemma! eller hon kommer säkert ha det ikväll men imorgon jobbar hon så då blir det ingen dator. juste! jag har 4 matcher nästa vecka ! taggad till 1000 redan ! + dm semi-final .. kom igen brudaaaaaar :) pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0