jag är lucy in the sky, jag är högt över molnen.

skärpning med uppdateringen nu!

hade match igår mot vp! vinst 7-0 och därmed behåller vi serieledningen [fortfarande]!

skolan idag va väl helt okej. först prov som verkligen fick över förväntan! hade knappt pluggat och ändå gick det bra som fan! fast man vet ju aldrig hur det blir med resultat och grejs :) sen hade vi fotboll! körde lite frisparkar.. mitt lag va ju ja.. lite smått misslyckat! hahahhaha. sen på matten fick vi tillbaks proven jag fick iallafall g. så det är helt okej! har faktiskt inte fått ett ända ig i matten denna termin och hur bra är inte det ? [för att vara jag alltså] jag har inte fått ig i något annat ämne heller för den delen!

imorgon så slutar jag tjugo över ett. då ska jag och lina ner på stan och träffa timpi! rätt länge sen man träffa den snubben asså! hörs imorgon :) puss!


skål faaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0