segerns sötma

rätt bra dag idag  först so inte alls jobbig rätt kul faktiskt ! :) sen fotboll.. hade målvaktsträning.. det va faktiskt bra jobbig ! sen va det några som filmade oss och intervjua oss eftersom att det är em-kval i finland så dom gör en dokumentär om svensk fotboll eller vad det var! så det va ju laaatch. dom kom såklart från finland så lina bah:  MOI MOI och lina trodde inte att dom skulle svara men dom vände sen och sa bara moi glatt tillbaka!

matten var tråkig tills lena kom in på massa roliga samtalsämnen som : är några i klassen intresserade av varandra eller är det några som håller på ! så vi prata om massa sånt istället för lektion ! sen fick jag småpanik för min nyckel var borta. men en viss amanda zaza hade gömt den i en sopprtunna.. mums fillibabba!

nu är jag hos farmor och har träning senare ikväll! mys.  får se hur det går med mina ljumskar som inte vill sammarbeta ! BTW.. VI VANN PÅ SPORTKRONAN ! HUR GRYMT ÄR INTE DET LIKSOM ? naaaajs. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0