seriepremiär!

tjenare!

valborg va sjukt jävla grymt! som sagt så var jag med världens bästa julia ! vi hade det bara fint. runt halv 10 drog vi till gamlis och kolla på brasan! jag i hennes onepiece, det satt fint! underhållande var det kan jag loooova. kommer väl bilder antar jag ? lär väl komma 1 eller 2 bilder i detta inlägg!

vakande 11 imorse! hade sovit helt okej på 10cm ytan sellin bjöd på satt ja. ont hade jag i ryggen också :( men drog iväg till alsike konstgräs plan och spelade första seriematchen mot knivsta ik! vinst med 10-0 och 2 baljor fick jag in vilket betyder 2a i skytteligan efter binjos 3 mål... :) men nu ska jag få tag i bilderna så dom kommer upp i nästa inlägg. pusshej! :*


Kommentarer
Postat av: ronja

jätte fin blogg! :D

2011-05-14 @ 19:35:00
URL: http://ronjjadaoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0