Sprickor blev hål i fasaden, nånstans emellan var jag.

Oj så bra uppdatering känner jag! Har inte orkat på hela veckan. Värt att veta är väl att jag spelat 4 matcher! Vilket också resulterade 4 vinster! Så nu är man vidare i dm-final i år igen :) Bra jobbat flickor.

sen har det varit skola och sånt där onödigt! och ja. Finns inte mycket att säga! vi överlevde "jordens undergång" också! Rätt värt att veta också! Sen har jag dömt min första match . Nu är det bara 54 dagar kvar till gothia för er som vill veta !

Idag hade vi sjuuuk skön skoldag. Först idrott! Freesbe blablabla.. helt värdelöst! Sen skulle vi haft svenska men eftersom att våran lärare glömde bort tiden så fick man håltimma! Sen hade vi UNG OCH DUM. Hahahaha, skön klass man går i då! Alla drog hem eftersom att det var så värdelöööööööst.. alla satt och viska på lektionen att vi skulle dra hem! Och våran mentor tyckte typ att vi skulle gå hem eftersom att hon verkade tycka att det va helt värdelöst.

Jag Felle och Mandie drog ner på stan och kolla på lite grejs innan vi slog oss ner på Donken. Jag köpte Mc'Flurry och Mandie och Felle köpte paj. Som dom inte alls tyckte om.. så jat trök ner två pajer också! Men kassörskan måste vart smått döv också! Vi sa jordgubbspajer men fick blåbärspajer... kan vart darför dom smakade som dom gjorde. Aja sen tog jag och Felle bussen hem och nu sitter jag här och blev väl mött med en godispåse som jag inte käkat upp! Gillas muchoooo :)

Lyssnar även på min gothia spellista på spotify! Taggar till Camp 3 som jag också gått vidare till som jag inte meddelat till er alla haha. Bra att veta liksom. Men nu orkar jag inte skriva mer. Ska fortsätta undersöka gothias hemsida. Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0