today I don't feel like do anything, i just wanna lay in my bed.

Orkade inte uppdatera igår! Även fast jag satt vid datorn hela kvällen. Kändes som om att jag upptaderade igår men det gjorde jag tydligen inte :)

Hade match igår mot sigtuna. Vinst med 2-0! Supersvårt att spela bollen när det var så halt och blött på planen ! Men 3 poäng var mycket viktigt! Sen såg jag till så att deras tränare fick kort också! Stackars sigtuna och ha en sån tränare :( En balja vart det för mej också!

Vaknade upp halv 9 imorse och gick upp och fixade till mej mot avfärd mot Ö&B. Packade matkassar åt folket och det var väldigt uppskattat. och det var helt sinnes! Kul som fan. Kassörerna skrattade bra mycket åt mej frånberg och sandra! Haha. Vi delade ut gratis schampoo plaskor. Head'n'shoulders. Men vi sa "Här får ni lite huvud och axlar" inte en enda kund fattade vad vi menade men det gjorde vi och ja.. skrattattacker uppstod ett antal gånger kan jag lova. Sen fick jag jobba i en snabbkassa med sveriges roligaste kille. Jag gjorde typ inget annat än att skratta i två timmar. Åh herregud det va sjukt kul! Vissa kunder trodde att vi skulle ta deras saker så dom  sa: Men hallå! Det där är mina saker låt bli. Men vi sa att vi hjälpe till så då var det lugna puckar. Sen slutade vi efter 7 timmar arbete och mycket cash tjänade laget på det också! Nu sitter jag och tjockar i mej av godis jag köpte också. Puss hej! :*


foto: jag
kamera: sony alpha a290

Kommentarer
Postat av: fråniis

hihihihihihhi fniss! <3

2011-05-28 @ 19:14:24
URL: http://jamensofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0