Han gör allt för att göra mig lycklig.

Tjenare!

Har haft 2 underbara dagar med Sellin. Vi somnade rätt sent och jag iklädd hennes onepiece. Varmt? Jaaaaa. Vaknade runt 1 och jag och Sellin bestämde oss för att dra till Cupido. Mys, vi åt och snackade. Sen gick vi runt och kollade runt i massa affärer. Fick med mig en tjocktröja bara. Lika bra nu på hösten! Drog hem 4 och åt och nu sitter jag och min syster och myser ensamma hemma.

Vi har haft ansiktsmask och hon har målat mina naglar. Just nu visas Höllenius Hörna på tv. Bra kväll! Nu orkar jag inte skriva mer haha. Puss!


Kommentarer
Postat av: juliasellin

ville bara säga att jag älskar dig tjejen!

2011-11-13 @ 17:59:24
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0