Im only smile like this when i am with you.

Hola!

Igåååår hade vi match, dock förlorade vi med 3-1 men det var kul ändå. Lyckades ju sätta det ända målet för oss vilket är awesome eftersom att jag suuuuuger på att träffa mål på futsal. Halleluljaaah!

Senare åkte jag hem till Erik, vi kollade på en massa filmer (skrääääck) hahah. Sen åt vi och somnade typ sent. Vaknade av att han tjockade ut sig över hela sängen typ klockan halv 10. Sen kollade vi film som vanligt. Sen skulle vi göra pannkakor men det gick ju som det gick, märks ju att vi har vg i HK jajamensan. Men sen gjorde han vofflor vilket lyckades lite bättre.

Åkte ifrån honom vid 3 och vidare till träningen. Jävla intensivt träningspass må jag säga. Åkte hem,fixade mat,badade och nu ska jag snart packa och sen kolla BECK! Svarar på frågestunden någon gång i veckan, finns ingen tid nu. Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0