Vi faller med snön.

Får se om bloggen vill sammarbeta nurå..
Igår vaknade jag runt typ 10 av att min syster sprang runt i rummet. Hon skulle nämligen till stan. Efter att hon åkt somnade jag om en stund innan jag gick upp och gjorde mig lite frukost. Åt den och sen satt jag mig i mitt rum, jag bara satt. Fast sen gick jag mer till studion där pappa var och vi spelade och sjöng!
Senare bestämde jag och min fina vän Erik för att träffas. Så jag begav mig hem till honom, vi pratade och kollade filmer tills klockan var rätt mycket. Orkade inte åka hem, så jag sov kvar, vi slocknade runt halv 2, eller det gjorde iallfall jag. Fast sov ju inte natten igenom om man säger så. Men det funkade! Vaknade några fåtal gånger på morgonen också. Sen kom pappa runt kvart i 11 och hämtade mig.
Nu ligger jag här och ska städa snart. Matchen idag vart inställd, som alla andra matcher. Aja, ikväll ska vi till farmor och farfar och äta middag tror jag. Ha det bra, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0