We found love in a hopeless place.

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera! Men jag har inte orkat ta upp datorn ur väskan, men nu är det gjort.

Laddar hem lite musik som vi kan ha imorgon i omklädningsrummet! Imorgon är det SM med brudarna i Gränby igen. Vi ska ta hem hela skiten hade vi tänkt oss. Får se hur det blir med det.
Men iallafall, idag var det skola, sen fyrishov som var sämst! Det är verkligen årets tråkigaste grej. Men nu är det överstökat som tur är. Sen tillbaks till skolan för 1 och ½ lektion. Sen vidare till stan då jag Amanda och Felicia drog till O'learys och käkade. Asgott. Sen fickvi massa rabatt!
Nu sitter jag hemma och snorar, börjar bli förkyld!
I övrigt om det senaste jag skrev, matchen slutade 2-0 till Uppland. Jag gjorde en bra match induviduellt så jag är nöjd. Men nu ska jag fixa mer musik och sen televisions tittande. Hare bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0