Baby you light up my world like nobody else.

Hej!  Hur är det med er då?

Med mig är det iallfall helt okej. Finns vissa saker som kunde vart bättre. Men jaja, vi lever i nuet. Ska inte börja skriva om mitt liv utan om min dag. Den började dåligt,fortsatte dåligt och nu mot kvällen har den faktiskt börjat gått lite åt bättringshållet.

Vaknade sent, och direkt när jag gick upp började jag städa. Huvudvärk och magont. Sen så var det träningsdags och jag hade såklart kommit på att jag inte hade inneskor. Så kunde såklart inte träna. Men åkte med, fast jag orkade inte så jag satt kvar i bilen och det var varmt och jag kände hur allt blev helt snurrigt och jag började må illa och sen somnade jag till i några minuter. Vaknade helt yr och illamående.

När jag kom hem tog jag en lång skön mysig dusch. Och nu är huvudvärken så gott som borta. Men illamåendet sitter kvar. Åhhhh har matteprov imorgon också. Sen har jag fått nå utslag vid ögat, kul. Nej nu ska jag sluta klaga. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0