I will never make it by, without you.

HAHAHA BRA UPPDATERING, fast nej.

Har inte kunnat uppdaterat helt enkelt, eftersom att jag har varit på camp 4 med upplandsbrudarna och sen inte haft någon dator så thats it. Men en viktig detalj på veckan är att jag fått tillbaka mitt tyska prov och jag fick VG, ni kanske ba aaa men kbry men inte jag :D

Iallafall, just nu sitter jag med Felicia och kollar när hon lirar lite temple run som har tagit över alla iphone-ägares hjärtan. Nice! Har inget annat speciellt att meddela för övrigt. Det är lov nästa vecka! SKÖNT. Och imorgon kommer våra favoriter Marija och Olivia hit och sover fast först drar vi ner på stan och fikar.

Och en annan grej att tillägga, min dator har crashat så jag bloggar just nu från min systers dator, vi har ett avtal! Hon lånar min mobil jag lånar hennes dator hehe! Nej nu ska jag lägga tid på annat. Pusshej!


Haha hittade en gamal bild på Felicias dator, söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0