Löven skiftar färg.

Asså fy på min usla uppdatering! Jag har verkligen inte orkat.

Men veckan är inget att snacka om faktiskt. I måndags vad hände då egentligen? Massa lektioner och prov sedan megaruschen till träningen. Sen möte med laget som förövrigt var rätt så kul. 
 
Tisdag och onsdag kan vi hoppa. Inget speciellt alls hände! I torsdag hände inte heller något speciellt egentligen. Eller jag blev helt yr i skolan och mitt hjärta började krångla så jag orkade inte vara kvar i skolan. Tur det eftersom att mamma ringde akuten och dom ville att vi skulle komma direkt.

Väl på akuten så tog jag massa sprutor, EKG, massa äckliga drycker och sånt. Sen väntade vi i cirka 2 timmar på svar men när dom väl kom visades ingenting. Så det är väl bara något som dycker upp ibland. Men orolig blir man ju!

I fredags fick jag inte gå i skolan för läkaren så jag stannade hemma. Klockan 20 över 1 tog jag bussen till stan och vandrade runt i 1 och en halv timme i väntan på Sellin. Vi gick också runt ett tag innan vi drog vidare till Dragon Palace och hade avslutning med laget.

Hade sjukt kul. Jag,Sara,Sellin och Shida bestämde oss för att sova hemma hos Sara. Vi gjorde en massa kul grejs på kvällningen. En tripp till Diös och sedan hem till Jens. Sedan runt halv ett drog vi hem och jag somnade ganska direkt. Medans alla andra låg och pratade sjukt länge, ååååh vad jag inte pallade att dom pratade haha!

Vaknade runt halv 10 sedan beställde vi pizza, jag sprang och köpte cola och winerbröd. Dunderfrukosten! Sen så åt vi innan jag drog till stan och mötte upp Matilda. Vi gick runt och snackade om massa massa maaaaassa saker. Vi satt oss på Waynes och pratade i typ en timme sen kom Felicia. Då gick vi till Cupido och åt. Sen traskade vi runt i stan tills lusten tog slut och vi skiljdes åt! Puuuuh vad mycket jag skrev nu asså. Puss!



Tagna från Selles blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0