Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead.

Hej! Ville bara skriva ett sista inägg innan en bloggfri vecka kommer. Ja, jag har ju ingen dator hos mamma som sagt förens på fredag. Så ni får alltså klara er utan min uppdatering.

Har ialla firat oss lite i efterskott idag, fick massa pengar lite accesoarer och ett grymt coolt skal till min iphone, helt sinnes coolt alltså. Så det har varit bra! Sen har jag städat ännu mera och packat massa. Ska nog alldeles strax lägga mig i sängen, är sjukt trött. 

Kommande vecka då:
Måndag: Skola, sen träning
Tisdag: Skola och lite plugg antar jag
Onsdag: Skola och träning
Torsdag: Skol-sm med gränby tjejerna!
Fredag: Skola och umgås med Julia
Därefter kommer det nog massa uppdatering.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0