The feeling i get when i hear your name.

Hejsan!

Har nyligen kommit hem från en match som slutade med 4-1 vinst! Serietvåor är inte helt fel, dock är etta bättre! Men vad gör det om 100 år? Lyckades sätta en av alla mina skott. Jag suger! (Kom två i skytteligan :D)  Och sen fick jag lite utbrott på ganska många i deras lag som stampa slet och höll på på en. Det ända positiva med deras lag var tränaren, eller visst var han en gnällspik men hans namn JANNE hur underbart som helst ju!

Är helt förlamad i båda fötterna efter stämlingarna. Not gooood! Men vet ni vad? Jag överlever det. Har dusckat och sitter nu bredvid min spelgalna syster och smsar lite grann. Blir mer uppdatering ikväll! Jag lovar även att jag ska fixa min kamera så ni kan få lite nya bilder. Det jag har nu suger det med. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0